Aby rozpocząć korzystanie z programu Obsługa Sprzedaży ObSp należy zacząć od jego instalacji i przejść przez jej kolejne kroki akceptując umowę licencyjną, wybierając miejsce instalacji oraz dokonując wyboru opcji instalacji (w przypadku pojedynczych wersji zalecamy domyślnie zaznaczoną standardową instalację lokalną).
![](https://pomoc.varico.pl/wp-content/uploads/2016/04/obs-wprowadzenie-1.png)
![](https://pomoc.varico.pl/wp-content/uploads/2016/04/obs-wprowadzenie-2.png)
Po zakończeniu instalacji program ObSp zostanie uruchomiony i wyświetli się okno rozpoczęcia pracy z programem, w którym należy kliknąć opcję wprowadzenia danych swojej firmy i uzupełnić wszystkie potrzebne informacje.
![](https://pomoc.varico.pl/wp-content/uploads/2016/04/obs-wprowadzenie-3.png)
Po zakończeniu wprowadzania danych firmy można również dokonać konfiguracji danego stanowiska pracy i przystąpić do właściwej pracy.
![](https://pomoc.varico.pl/wp-content/uploads/2016/04/obs-wprowadzenie-4.png)