Dane serwisowe, które chcesz przesłać do serwisu Varico w celu analizy zgłoszenia są pseudonimizowane tzn. że wszystkie dane osobowe zastępuje identyfikator.
W celu zgłoszenia i przesłania danych serwisowych do Varico należy wybrać opcję Pomoc -> Zgłoszenie -> nieprawidłowego działania programu.
W nowo otwartym oknie należy wybrać „Archiwum (zalecane)” lub „Dane serwisowe”. Program wykona archiwum i załączy do zgłoszenia.
Następnie należy wprowadzić dokładny opis zgłoszenia wraz z identyfikatorem firmy, pracownika lub właściciela którego dotyczy zgłoszenie.
Gdzie znajdziemy identyfikatory serwisowe?
- Sposób 1
Lista identyfikatorów serwisowych firm, właścicieli oraz pracowników wyświetla się po wybraniu opcji identyfikatory serwisowe.
W uruchomionym oknie należy zaznaczyć pracownika, właściciela lub firmę do której zgłaszany jest błąd albo pytanie i nacisnąć przycisk wybierz. Wówczas wybrany identyfikator serwisowy zostanie przeniesiony do zgłoszenia.
- Sposób 2
Identyfikatory pracowników wyświetlane są w dialogu Pracownicy w dolnej części okna w kolorze niebieskim.
Identyfikatory Właścicieli wyświetlane są w dialogu Właściciele