Co zrobić gdy nie możemy wykonać archiwizacji GOD?

17  16 maja 2025 Jakub Kopecki 0

UWAGA!

Do przeprowadzenia poniższych czynności wymagane jest użycie konta z uprawnieniami Administratora systemu.

Czasami zdarzają się sytuacje w których archiwum GOD nie chce się w pełni wykonać. Poniższa instrukcja powstała w celu sprawdzenia podstawowych kwestii związanych z wysyłką archiwum do serwera w chmurze. Na przykład widzimy poniższą informację gdzie data odnośnie ostatniej archiwizacji nie aktualizuje się wraz z czasem zlecenia wysyłki na serwer zewnętrzny:

1.  Pierwszym krokiem jest zatrzymanie usługi odpowiedzialnej za wysyłkę archiwum na serwery GOD o nazwie Opero Repository Rest API Service. W celu zatrzymania jej wchodzimy kolejno w Usługi:

2. Następnie odszukujemy usługę o wyżej wspomnianej nazwie a następnie klikamy prawym przyciskiem myszy i dalej opcję Zatrzymaj:

3. Po zatrzymaniu usługi możemy przystąpić do dalszych czynności. W tym celu musimy odnaleźć plik o nazwie RepositoryAPIService który posiada rozszerzenie .db. Plik znajduje się w następującej lokalizacji: C:\ProgramData\Varico Archiwizacja Online\Repository API Service\DB:

Uwaga!

Folder „Program Data” jest folderem pierwotnie ukrytym. W celu odnalezienia go może być wymagane włączenie widoczności ukrytych folderów. Aby włączyć tę opcję należy wejść w dowolny folder na komputerze. Następnie wejść w opcję „wyświetl” -> „pokaż” -> w tym miejscu należy zaznaczyć opcję „ukryte elementy”. Dzięki temu folder „Program Data” będzie widoczny:

4. Po dokonaniu powyższych czynności należy wejść następująco w lokalizacje wymienioną w punkcie 3. Gdy już dostaniemy się do środka plik RepositoryAPIService.db należy usunąć. W tym celu klikamy na plik prawym przyciskiem myszy a następnie „usuń

5. Po usunięciu pliku DB należy uruchomić ponownie usługę Opero Repository Rest API Service. Następnie uruchomić program i spróbować wykonać wysyłkę do GOD ponownie. Po uruchomieniu usługi usunięty plik utworzy się samoczynnie. Jest to prawidłowa czynność.

W przypadku gdzie w dalszym ciągu wysyłka archiwum na serwery GOD nie będzie możliwa zalecamy kontakt z naszym działem technicznym.

 

nulled wordpress themes

Czy temat jest pomocny?