Poniższy przewodnik pokazuje w jaki sposób rozpocząć sesję pomocy zdalnej. Dla tych z Państwa, którzy chcą wiedzieć więcej o pomocy zdalnej zapraszamy na koniec dokumentu.
Krok 1: Pobranie programu
W celu pobrania programu Pomoc Zdalna Varico należy kliknąć w poniższy link:
Zapisać plik na swoim komputerze:
Krok 2: Uruchomienie programu
W trakcie uruchamiania wyświetli się następujący komunikat. Należy zaakceptować regulamin.
Po uruchomieniu programu ukaże nam się numer AnyDesk, który należy podać Doradcy Technicznemu.
Po podaniu powyższych danych połączenie powinno zostać nawiązane, aby Państwa pulpit widoczny był dla Doradcy Techniczego Varico, należy zaakceptować sesje.
W każdej chwili mogą Państwo zakończyć sesję klikając lewym klawiszem myszy na ikonkę Zakończ:
Czym jest pomoc zdalna?
W niektórych sytuacjach telefoniczne udzielenie pomocy może okazać się niemożliwe, a dojazd do siedziby Klienta zbyt kosztowny. W takich przypadkach można zastosować rozwiązanie Pomoc Zdalna Varico, które umożliwia zdalne połączenie pomiędzy komputerem Klienta, a Doradcy Technicznego.
Po wyrażeniu zgody przez użytkownika pracownik Varico otrzymuje wirtualny dostęp do klawiatury i myszki komputera. Może on pracować w taki sam sposób jakby siedział przed Państwa komputerem!
Czy pomoc zdalna jest bezpieczna?
Połączenie jest szyfrowanie, dlatego nie ma ryzyka przechwycenia wysyłanych informacji przez osoby postronne.
Podczas realizacji pomocy zdalnej widzą Państwo wszystkie działania Doradcy Technicznego.
Bez wyrażenia przez Państwa zgody nie ma możliwości połączenia się z komputerem.
Połączenia z Państwa komputerem mogą być nagrywane.
Nie możesz połączyć się za pomocą powyższego programu z Doradcą Technicznym?
POBIERZ ten program do połączenia zdalnego.