Programy Varico w wersji dla Windows umożliwiają użytkownikom zgłaszanie błędów lub propozycji zmian bezpośrednio z poziomu programu.
Chcąc zgłosić usterkę do programu w wersji Windows wchodzimy w Pomoc → Zgłoszenie → nieprawidłowego działania programu.
Do zgłoszenia musimy załączyć dodatkowe pliki serwisowe lub archiwum → Bez tego zgłoszenie nie zostanie wysłane.
Wysyłane do nas dane serwisowe otrzymujemy w zaszyfrowanej formie, dlatego szczegółowy opis musi zawierać oznaczenia jakie są widoczne w przypadku danych serwisowych. Jeżeli nie zostaną podane identyfikatory serwisowe tylko np. imię i nazwisko pracownika, to nasi Doradcy zobaczą wyłącznie „Pracownik_10000006”.
Następnie należy uzupełnić wszystkie pola oznaczone *. Prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie błędu, co pozwoli na sprawne rozwiązanie problemu. W szybszym rozwiązaniu zgłoszenia pomoże nam również dokładne przytoczenie treści komunikatów, które towarzyszą pojawiającej się usterce. Można również dodać dodatkowe pliki, takie jak zrzuty ekranu, czy własne obliczenia napisane w osobnym pliku za pomocą przycisku dodaj.
Po wypełnieniu wszystkich danych klikamy na Wyślij zgłoszenie. W zależności od prędkości łącza i wielkości załączonych plików, wysyłanie może potrwać od kilku sekund do kilkunastu minut.
W przypadku, gdy chcą Państwo zgłosić propozycje zmian w programach Varico bezpośrednio z poziomu programu należy skorzystać z opcji Pomoc → Zgłoszenie → propozycji zmian lub rozszerzenia.
Następnie należy uzupełnić wszystkie pola oznaczone *.
Można również dodać własne pliki, np. opis, graficzny projekt itd.
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól klikamy na Wyślij propozycje.