Czasami zdarza się, że musimy w jednym miesiącu dodać 2 wynagrodzenia w jednym miesiącu z różną datą wypłaty dla pracowników.
Pierwsze co należy zrobić aby mieć możliwość dodania większej ilości wypłat niż jedna w miesiącu to dodanie kolejnej listy płac dla grupy, w której jest pracownik. W związku z tym wchodzimy w INNE → GRUPY → po zatwierdzeniu wybieramy określoną grupę:
Po wejściu w modyfikację grupy otworzy nam się następujące okno:
W celu dodania kolejnej listy płac która jest niezbędna do możliwości dodania dwóch wynagrodzeń w tym samym miesiącu klikamy przycisk dodaj i dodajemy kolejną listę płac z danym schematem:
Po dodaniu kolejnego schematu zatwierdzamy okno i następnie klikamy przycisk „OK” w oknie modyfikacji grupy.
Następnie wystarczy, że ponownie wrócimy do okna wynagrodzeń pracownika i ukaże nam się wcześniej niedostępna opcja „więcej”:
Po kliknięciu w dany przycisk będziemy mieli dostępne okno dodawania kolejnego wynagrodzenia:
Dalej dodajemy wynagrodzenia za pomocą przycisku „Dodaj” wraz z wybraniem jednej z dwóch list płac . Następnie wynagrodzenie dodajemy w ten sam sposób co pierwsze „zwyczajne” wynagrodzenie.