Co zrobić, gdy nie można wczytać lub wykonać archiwum do / z programów Varico?

98  21 września 2016 Jan Tozrobi 0

W programach Varico zdarza się, że proces wczytywania archiwum przerywa się w pewnym momencie i archiwum nie zostaje wykonane. Aby temu zapobiec należy dokonać zmiany w pliku konfiguracyjnym postgresql.conf.

Plik znajduje się w głównym katalogu Postgresa
(domyślnie C:\Varico\VaricoPostgres2\Data.)

archiwum do/z programu KPiR SQL?

Należy go otworzyć programem Notatnik. W tym celu klikamy prawym przyciskiem myszy na pliku, następnie wybieramy opcję Otwórz a pomocą i wybieramy z listy Notatnik.

archiwum do/z programu KPiR SQL?

Po otwarciu należy wyszukać linię:
#max_locks_per_transaction = 64

archiwum do/z programu KPiR SQL?

Zamiast tego wpisujemy treść
max_locks_per_transaction = 250
(ważne: usuwamy znak # znajdujący się na początku linii!!!)

archiwum do/z programu KPiR SQL?

Następnie zapisujemy zmiany i restartujemy usługę varicopostgres (lub dla ułatwienia komputer). Od tej pory proces archiwizacji i dearchiwizacji zakończy się pomyślnie.
Czas archiwizacji zależy od wielu czynników, m.in. wydajności komputera czy wielkości bazy danych. Po wybraniu opcji archiwizowania lub wczytania archiwum należy cierpliwie poczekać, aż proces zostanie zakończony.

Jan Tozrobi
Witaj, przygotowuję odpowiedzi na Twoje pytania w Centrum Pomocy Varico. Jeżeli nie rozwiałem wszystkich Twoich wątpliwości, napisz do mnie, a postaram się wyjaśnić każdą sprawę.

Czy temat jest pomocny?